Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...
"Jeśli masz dość zastanawiania się, które diety naprawdę działają i skutecznie redukują nadwagę (w tym likwidują otyłość), sięgnij po realne doświadczenia tysięcy „dietujących” osób, które powiedzą Ci jakie sposoby na odchudzanie i które programy dietetyczne w końcu okazały się dla nich skuteczne (lub wręcz przeciwnie!).
W publikacji opisano wnioski i opinie w odniesieniu do 40. diet...